Enviat per: annasoliguer | Novembre 23, 2008

Catalan, a business opportunity

En un món global, les millors innovacions venen de lo local. Glocal és un concepte que obté la seva força de donar suport a lo autòcton per expandir-ho arreu de tot el planeta. Un bon exemple el trobem a aquest vídeo que he trobat a un bloc que recomano a tothom per l’enfocament intel·ligent i la seva obertura mental al moment de tractar un problema que els mitjans de comunicació acostumen a manipular.

The Economist

Anuncis

Responses

  1. N’estic convençut de que és així malgrat penso que els que vivim en el mon mes local no som conscients de que el que fem pot tenir un interés global i mes quan s’intenta afavorir el nostre entorn i la sostenibilitat del mateix
    Felciitats del blog… com sempre la teva bona feina ens deixa bocabadats

  2. Gràcies, Manel.

    Sense professors com tu, no hagues pogut desenvolupar el meu esperit analític, reflexiu i crític i no hagues descobert el meravellos món de la recerca i la presa de decissions encaminades a l’acció.

    Una abraçada
    Anna


Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

S'està connectant a %s

Categories

%d bloggers like this: