Enviat per: annasoliguer | Desembre 2, 2008

Innovant en promoció turística

Un dels múltiples beneficis de les TIC és la proximitat entre emissors i receptors. Youtube ens permet que els nostres missatges puguin arribar a diferents usuaris, de manera ràpida i barata.

Veient aquest vídeo, em ve la idea de que es podria aplicar a destinacions i empreses turístiques. En el cas dels hotels, el director podria connectar directament amb els clients actuals i potencials, gestionant dubtes amb la transparència i el tracte directe. A nivell de destinacions turístiques, el veig encara millor.

Els responsables de planificació, responent als turistes. Les personalitats podrien fer també promoció de la cultura.

Tinc la impressió que la nova promoció i comercialització de productes turístics, anirà en aquesta línia.

Innovant davant la crisi. Mínima inversió i màxima rendibilitat. Em sembla genial l’acostament entre les parts a traves del tracte directe i transparent. Li veig moltes possibilitats al camí en que els consumidors i les empreses estiguem més connectats.

Aquí podeu seguir el canal de Rania de Jordània, que sap bastant de promoció i comercialització, sempre a la recerca del diàleg.

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: