A la UOC ja tenim web semàntica. Des del meu bloc us convido a visitar-la i navegar. La web semàntica permet interactuar amb la informació i navegar de manera semàntica pels continguts en línia relacionats amb la Universitat. És el Coneixement en Xarxa.
Els internautes poden accedir als recursos en matèria de docència, investigació i difusió del coneixement d’una manera més intuïtiva ja que l’usuari utilitza patrons semàntics que es basen en les relacions de significat entre els continguts, apropant-se al concepte de web 3.0. Necessiteu l’Explorer perquè el Mozilla pot donar problemes. Accedir per Carregar Informació.
Navegació: La pàgina es divideix en tres parts. A la columna esquerra teniu la llista d’etiquetes. En el centre trobareu el quadre de recursos. A la dreta, la representació gràfica dels recursos i les etiquetes, al costat de la interrelació entre els quals comparteixen una relació semàntica. Per començar, només és necessari seleccionar una etiqueta i començar a navegar per la part gràfica o per la columna central, la dels recursos, triant el que més ens interessi.
Deixa un comentari